افزایش فروش آنلاین در میان شرکت های اروپایی

افزایش فروش آنلاین در میان شرکت های اروپایی

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مقدمه

در سال ۲۰۲۰، ۲۲ درصد از شرکت‌های اتحادیه اروپا تمرکز بر فروش آنلاین و تجارت الکترونیکی داشتند و ۱۹ درصد […]

سایت‌های اینترنتی

در سال ۲۰۲۰، ۲۲ درصد از شرکت‌های اتحادیه اروپا تمرکز بر فروش آنلاین و تجارت الکترونیکی داشتند و ۱۹ درصد نیز اعلام داشته‌اند که فروش آنلاین آن‌ها به ۱ درصد از کل گردش مالی رسیده است که در مقایسه با سال ۲۰۱۹ بالغ‌بر ۱ درصد افزایش داشته است.

رشد مداوم در استفاده از فروش تجارت الکترونیک در بسیاری از کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ارسال و حمل‌ونقل هم مشتریان و هم مشاغل را در کشورهای اروپایی به فروش آنلاین تشویق کرده است.

دانمارک بالاترین سهم فروش آنلاین را در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا با ۳۸٪، داشته و پس‌ازآن ایرلند و سوئد هرکدام با ۳۴ درصد در رتبه دوم قرار گرفتند و نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش ۱ و ۳ درصدی را ثبت کردند.

بلژیک و فنلاند بیشترین افزایش را در فروش آنلاین شرکت‌ها در سال ۲۰۲۰ ثبت کردند که هر دو به ترتیب با ۵ درصد افزایش به ۳۱ درصد و و ۲۴ درصد رسیدند. اتریش نیز با ۲۴ درصد رشد کمی‌بالاتر از میانگین اروپایی و پس از هلند قرار گرفته است.

دسترسی سریع به محتوای صفحه