پیام پایان دوره ی پدرام سلطانی، رئیس هیئت مدیره ی اتاق مشترک ایران و اتریش

پیام پایان دوره ی پدرام سلطانی، رئیس هیئت مدیره ی اتاق مشترک ایران و اتریش

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مقدمه

هم وندان و همکاران گرامی با برگزاری مجمع عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در روز یکشنبه ۶ تیرماه […]

پدرام سلطانی

هم وندان و همکاران گرامی
با برگزاری مجمع عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در روز یکشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۰، نخستین دوره ی هیئت مدیره اتاق پایان می پذیرد. در دوره ی نخست بازگشت تحریم های اقتصادی و بروز همه گیری کرونا چالش های مهمی بر سر راه توسعه این اتاق نوپا بود و کیفیت و گستره خدمات اتاق را محدود ساخت. اما خرسندم که با همکاری شایسته هیئت مدیره، تلاش پیوسته دبیرخانه و پشتیبانی ارزشمند هموندان و همراهان اتاق، در ترازوی سنجش و ارزیابی کارکرد اتاق های مشترک ایران، توانستیم سرامد باشیم و در جایگاه نخست بایستیم.
کار در نهادهای تشکلی و مدنی مانند دو امدادی است، باید همه ی تلاش خود را کرد و سپس با یک هماهنگی درست و در یک زمان درست، چوب را به دونده ی بعدی سپرد. ما در بخش خصوصی همواره منتقد ماندگاری طولانی مدت دولتمردان بر صندلیهای قدرت بوده ایم. پس باید کوشش کنیم که خودمان در این تله ماندگاری نیافتیم. از این رو بنده و تعداد دیگری از اعضای ارجمند هیئت مدیره در پایان دوره ی نخست، داوطلبانه از نامزدی در انتخابات دوره ی دوم صرف نظر نمودیم. تردید ندارم که گردش مدیریت در اتاق ایران و اتریش و پیوستن تعدادی از هموندان توانمند و باانگیزه به جمع هیئت مدیره ی دوره ی دوم، بیش از ماندن ما سبب ساز پیشرفت و بالندگی اتاق خواهد شد.
نهادهای تشکلی سرمایه جمعی ما کنشگران بخش خصوصی هستند. پس در بهسازی و پیشرفت آنها هم مسئولیت جمعی داریم. بنابراین باید بگویم که هیچیک از ما که از هیئت مدیره خارج می شویم، از جمع یاران اتاق بیرون نخواهیم رفت و در کنار ارجمندان منتخب دوره ی دوم خواهیم بود.
در پایان از همه ی کسانی که در این کار مشترک همکار و پشتیبان اتاق بودند، از هیئت مدیره گرامی، بازرس ارجمند، کارکنان دلسوز دبیرخانه، مسئولان و هموندان فعال در کارگروهها و برنامه های اتاق و دیگر هموندان اتاق، اتاقهای بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران، سفارتخانه های دو کشور ایران و اتریش و دیگر سازمانهای پشتیبان و همکار صمیمانه سپاسگزاری می نمایم. اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش راه درازی در پیش دارد. امیدوارم این اتاق برای سالیان دراز با تکیه بر توان جمع ارجمند اشاره شده در بالا به پیشرفت و گسترش ارزش افزای خود ادامه دهد.

پدرام سلطانی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵

 

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مطالب مرتبط