پیام رایزن اقتصادی سفارت اتریش در پی اتمام دوره ریاست هیئت مدیره پدرام سلطانی

پیام رایزن اقتصادی سفارت اتریش در پی اتمام دوره ریاست هیئت مدیره پدرام سلطانی

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مقدمه

کریستف گرابمایر در پیامی به مناسبت اتمام دوره ریاست هیئت مدیره پدرام سلطانی از تلاش های ایشان در گسترش و […]

رایزن اقتصادی سفارت اتریش

کریستف گرابمایر در پیامی به مناسبت اتمام دوره ریاست هیئت مدیره پدرام سلطانی از تلاش های ایشان در گسترش و توسعه مناسبت های اقتصادی دو کشور تشکر کرد.

بخش بازرگانی سفارت اتریش در ایران

تهران، ۳ تیر ۱۴۰۰

جناب آقای دکتر سلطانی،

از اینکه جنابعالی دیگر به‌عنوان ریاست اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در دوره آتی انتخابات هیئت‌مدیره حضور ندارید عمیقاً متأسفم. موفقیت این نهاد مخصوصاً در دوران سخت شروع فعالیت، به ویژه مرهون حضور شما به عنوان رئیس هیئت مدیره و ابتکاراتی که شما به همراه تیم هدایت و اداره اتاق داشتید است.

سال‌های اخیر به دلیل اتفاقات رخ داده چندان سالهای آسانی نبودند، به همین دلیل باید بیشتر قدردان دستاورد شما باشیم که توانسته‌اید اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش را به یک بازیگر قدرتمند در روابط تجاری اتریش-ایران تبدیل کنید که ابتکاراتش در حفظ و ایجاد پیوندهای میان کارافرینان در اتریش و در ایران نقش مؤثری داشته باشد.

بسیار مایه خرسندیست که شما کماکان در کنار اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش، و امیدوارم در همه روابط فی ما بین ایران و اتریش، در نقش پایه­گذار و مشاور خواهید ماند و در پایدار نگه‌داشتن ارتباط بین دو کشور می‌کوشید. در همین راستا هم امیدوارم که همچنان بتوانیم همکاریهای خوب و موفقی داشته باشیم و خوشحال خواهم شد که کماکان در ارتباط با شما باشیم و اقدامات مشترکی داشته باشیم.

با بهترین درودها

کریستوف گراب مایر

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مطالب مرتبط