نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام‌پروری اتریش

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام‌پروری اتریش

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مقدمه

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی اتریش به مدت چهار روز از ۱۸ لغایت ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰ توسط شرکت نمایشگاهی Messe Ried، در […]

نمایشگاه بین المللی کشاورزی و دامپروری اتریش

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی اتریش به مدت چهار روز از ۱۸ لغایت ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰ توسط شرکت نمایشگاهی Messe Ried، در ایالت اتریش علیا و با حضور رئیس‌جمهور، وزیر کشاورزی و مقامات ایالتی استان اتریش علیا برگزار و غرفه داران اتریشی و خارجی محصولات خود را در حوزه کشاورزی، فن‌آوری کشاورزی، دام‌پروری و جنگلداری ارائه کردند.

شرکت نمایشگاهی Messe Ried  در سال ۱۸۶۶ با هدف معرفی محصولات کشاورزی و دامداری محلی اتریش تأسیس‌شده است  و از همان زمان تاکنون به‌صورت سالیانه نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی بسیاری را در اتریش برگزار کرده است.

این مجموعه نمایشگاهی همچنین با شکل‌گیری اتاق بازرگانی ( اقتصادی ) فدرال، به‌عنوان یکی از برگزارکنندگان و هماهنگ‌کنندگان اصلی نمایشگاه‌های بین‌المللی اتریش در خارج و داخل کشور به شمار می‌آید.

در سال ۱۸۶۶ هم‌زمان با نمایشگاه محصولات کشاورزی و دام‌پروری، این شرکت جشن سالیانه محلی را که جهت معرفی و فروش محصولات کشاورزی و دام‌پروری مناطق گوناگون اتریش بوده است را پایه‌گذاری نموده که هم‌اکنون نیز این نمایشگاه همواره هم‌زمان با این جشن فصلی ملی برگزار می‌گردد.

مجموعه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی اتریش فعالیت بین‌المللی خود را از سال ۱۹۷۷ آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون به‌طور فصلی و سالیانه نمایشگاه‌های بسیاری را با موضوعات کشاورزی و دام‌پروری برگزار کرده است.

همچنین در این مجموعه بزرگ‌ترین نمایشگاه  محصولات دامی اروپا از سال ۱۹۷۹ به‌صورت هر ۲ سال یک‌بار برگزار می‌گردد و نمایشگاه‌های برگزارشده توسط این مجموعه، قدیمی‌ترین برنامه‌های ازاین‌دست در اتریش به شمار می‌آیند.

از سال ۱۹۸۳ تاکنون، در کنار نمایشگاه محصولات کشاورزی و دام پروی، نمایشگاه‌هایی با موضوعاتی همچون خودرو، گردشگری، اوقات فراغت و منسوجات و محصولات مصالح ساختمانی به‌صورت سالیانه و به‌طور گردشی در مجموعه‌های متعلق به این شرکت در سراسر اتریش برگزار می‌گردد.

سال ۲۰۱۷ این شرکت ۱۵۰ سالگی فعالیت نمایشگاهی خود را در اتریش جشن گرفت. این شرکت با رکورد ۱۴۵ نمایشگاه و مراسم در سال، فعال‌ترین شرکت خصوصی اتریشی است که برنامه‌هایی ازاین‌دست را برگزار می‌نماید و همچنین به‌طور میانگین در هرسال نمایشگاه‌های این مجموعه در ۱۱ حوزه فعالیت اقتصادی گوناگون می‌باشند.

این شرکت در حال حاضر مجموع ۱۴۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در اختیار دارد که ۱۲ هزار مترمربع آن برای نمایشگاه‌های تخصصی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

همچنین نمایشگاه گردشگری و اوقات فراغت که در وین برگزار می‌شد و جمهوری اسلامی ایران نیز در آن دو دوره شرکت داشت از مجموعه نمایشگاه‌های این شرکت به شمار می‌آید.

موضوعات نمایشگاه

  • فناوری‌های کشاورزی و ماشین‌آلات
  • بخش شبیه‌سازی آنلاین – معرفی آخرین دستاوردهای فناوری و پژوهش‌های صنعتی حوزه کشاورزی
  • تراکتورها ، صنایع زیرمجموعه
  • ماشین‌های بذرکاری
  • ماشین‌آلات زراعی
  • دامداری و صنایع دامداری اتریش
  • خوراک دام
  • دام‌پروری
  • زنبورداری
  • محصولات کشاورزی ارگانیک
  • مناطق و جنگلداری

 در این نمایشگاه در کنار محصولات ارائه‌شده از سوی شرکت‌های داخلی و خارجی، هر یک از استان‌ها و مناطق اتریش نیز مهم‌ترین محصولات کشاورزی و دام‌پروری خود را معرفی نمودند.درآمدهای اتریش از حوزه تولید و فروش و صادرات محصولات کشاورزی در دوره کرونا نسبت به دیگر حوزه‌ها نسبتاً ثابت ماند بااین‌وجود این حوزه نیز مانند دیگر بخش‌های بدنه اقتصاد در اتریش در زمان بحران کرونا با رکود روبرو بوده است. علیرغم بحران کرونا ، درآمد حوزه کشاورزی در سال ۲۰۲۰ رشد متوسط۱.۴درصدی داشته است.

    نشانی اینترنتی نمایشگاه

Rieder Messe

    فهرست شرکت‌های شرکت‌کننده

Ausstellerverzeichnis

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مطالب مرتبط