مراسم گرامیداشت روز پرستار

مراسم گرامیداشت روز پرستار

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مقدمه

مراسم گرامیداشت مقام پرستار با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک برگزار شد. […]

خیریه کهریزک

مراسم گرامیداشت مقام پرستار با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک برگزار شد.

اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش همواره در تلاش بوده است تا در مسیر ایفای نقش فعال خود از زحمات و ایثار پرستاران، پزشکان و کادر درمان کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آورد. در همین راستای در مراسمی، از پرستاران و فعالان حوزه سلامت آسایشگاه کهریزک تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور باشکوه و پرانرژی پرستاران، کادر درمان و پزشکان آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک برگزار شد، تنی چند از مسئولین و خیرین نیز حضور داشتند.

اهدای شاخه گل، برگزاری کنسرت گروه موسیقی گلد استرینگ (با حمایت و تلاش‌های کارگروه فرهنگی اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش) و تقدیر از ۳۲ پرستار و بهیار برتر آسایشگاه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در ادامه این مراسم، دکتر تاجیک به نمایندگی از طرف اعضا اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش، مبلغ ۳۲ میلیون تومان به ۳۲ پرستار برتر آسایشگاه اهدا نمودند.

سخنرانی مدیریت آسایشگاه، برگزاری مسابقه و دکلمه از دیگر بخش‌های این برنامه ۱۲۰ دقیقه‌ای بود.

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مطالب مرتبط