اکسپو 2020 دبی راه را برای گشودن بازارهای جدید هموار می کند.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی راه را برای گشودن بازارهای جدید هموار می کند.

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مقدمه

مارگارت شرامبک، وزیر امور دیجیتالی و اقتصادی اتریش در جدیدترین مصاحبه خود خاطر نشان کرد که نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی راه […]

وزیر اقتصاد اتریش

مارگارت شرامبک، وزیر امور دیجیتالی و اقتصادی اتریش در جدیدترین مصاحبه خود خاطر نشان کرد که نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی راه را برای باز شدن بازارهای جدید هموار می کند، همکاری بین المللی را افزایش می دهد و این فرصت را برای برجسته کردن کیفیت تحقیقات و توسعه نوآوری های اتریشی فراهم می آورد.

به مناسبت نزدیک شدن به افتتاح نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰، مارگارت شرامبک اظهار داشت که مشارکت اتریش در راستای ارائه چشم اندازها، مفاهیم و فناوری های آینده است که خود مسیر زندگی در دنیای به هم پیوسته را ترویج می دهد.

وی تأکید کرد که اتریش – با استارتاپ های بین المللی خود – از روح نوآوری و دانش فنی حمایت می کند و هدف از مشارکت در نمایشگاه دبی ارائه راه حل ها و محصولات مفید و معنا دار است.

غرفه اتریش در اکسپوی دبی قرار است پروژه ها و نوآوری هایی را در زمینه های مختلف ارائه دهد. این پروژه ها و نوآوری ها عمدتا توسط موسسات تحقیقاتی و شرکت هایی که با دانشگاه ها و کالج های فنی همکاری کرده اند طراحی و توسعه یافته است

غرفه ای تحت عنوان «قله های نوآوری» به معرفی ۵۳ نوآوری منتخب اتریش در زمینه های مختلف می پردازد و در عین حال مشارکت دانشمندان، شرکت ها و موسسات تحقیقاتی اتریشی در شکل گیری آینده ای مثبت و نوآورانه در شهرهای هوشمند، اقتصاد دایره ای، انرژی های تجدیدپذیر، فناوری دیجیتال، بهداشت و علوم زیستی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی، از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲، پذیرای ۱۹۱ کشور و میلیون ها بازدید کننده خواهد بود.

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مطالب مرتبط