امضا تفاهم‌نامه همکاری میان اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش و موسسه دارالاکرام

امضا تفاهم‌نامه همکاری میان اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش و موسسه دارالاکرام

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مقدمه

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش و مؤسسه دارالاکرام با حضور مدیران دو مجموعه امضا شد.با مشارکت […]

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش و مؤسسه دارالاکرام با حضور مدیران دو مجموعه امضا شد.
با مشارکت و همراهی اعضا هیئت‌مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش و مدیران مؤسسه خیریه دارالاکرام تفاهم‌نامه همکاری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و آموزش دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور امضا شد.
این تفاهم‌نامه به‌منظور حمایت، هدایت و آموزش دانش‌آموزان در پیشبرد اهداف تحصیلی و نیز آشناسازی ایشان با مهارت‌های کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار به امضا طرفین رسید.
در ابتدای این جلسه دکتر مصطفی میراحمدی زاده ضمن بیان مقدمه و معرفی مؤسسه دارالاکرام از آمادگی این مجموعه برای همکاری با نهادهای پیشرو در جهت حمایت از دانش‌آموزان کمتر برخوردار کشور خبر داد.
در ادامه این جلسه، آقاى ناصر ریاحی، رئیس هیئت‌مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش، ضمن ابراز خشنودی از انعقاد این قرارداد، ابراز امیدواری کرد که اتاق‌های مشترک به‌عنوان پایگاه فعالان اقتصادی کشور بتواند نقش پررنگ‌تری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از فرهنگ کارآفرینی ایفا کند.
دارالاکرام، موسسه‌ای غیرانتفاعی است که در سال ۱۳۸۰ با هدف حمایت همه‌جانبه (در حوزه‌های آموزش، معیشت، درمان، روان‌شناسی و کارآفرینی) از دانش‌آموزانِ بااستعدادِ در معرضِ خطرِ ترکِ تحصیل ایجاد شده است

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مطالب مرتبط