آزمایشگاه شماره 1 برنامه جامع آموزشی Entrepreneurship Avenue برگزار شد

آزمایشگاه شماره ۱ برنامه جامع آموزشی Entrepreneurship Avenue برگزار شد

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مقدمه

آزمایشگاه شماره ۱ و نیز برنامه شبکه سازی Entrepreneurship avenue با حضور متمایز ۱۰ تیم استارتاپی ایرانی منتخب Startup avenue […]

آزمایشگاه شماره ۱ و نیز برنامه شبکه سازی Entrepreneurship avenue با حضور متمایز ۱۰ تیم استارتاپی ایرانی منتخب Startup avenue برگزار شد.

 

این برنامه که شب گذشته و با مشارکت بی نظیر استارتاپ های دانشجویی سراسر اروپا برگزار شد توانست مخاطبان بسیار زیاد و خاصی را از سراسر اروپا جذب کند. حضور کارآفرینان اتریشی و نیز کامبیز کهنسال، مدیر بخش استارتاپی WKO و نیز پرسش و پاسخ شرکت کنندگان از بخش های خاص این برنامه بود.

در بخش انتهایی این برنامه ۴ ساعته، ۵ تیم از تیم های منتخب رویداد Startup Avenue به ارائه pitch deck خود پرداختند. برگزاری برنامه شبکه سازی، حضور در پلتفرم شبکه سازی دانشگاه اقتصاد و کسب و کار اتریش و نیز معرفی استارتاپ ها از دیگر بخش های منتخب این رویداد جذاب بود.

رویداد Entrepreneurship Avenue بزرگ‌ترین رویداد استارت‌آپی اروپا است که هر ساله توسط دانشگاه اقتصاد و کسب‌وکار وین در اتریش برگزار می‌شود. رویداد  Startup Avenueبه‌عنوان مسیر ورود به رویداد بین‌المللی Entrepreneurship Avenue در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و ده تیم منتخب به رویداد نهایی راه یافتند.

از ویژگی‌های متمایز رویداد امسال حضور دانشجویان ایرانی و تیم‌های برتر Startup Avenue در کنار دانشجویان اروپایی است که با هدف آشنایی با اکوسیستم استارتاپی و ایجاد ذهنیت کارآفرینی در این برنامه دو ماهه حضور خواهند داشت.

دسترسی سریع به محتوای صفحه

مطالب مرتبط