معرفی اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش
پل ارتباطی تجارت بین ایران و اتریش

نگاه اجمالی به اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش
اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با هدف ایجاد ارتباط بازرگانی، تجاری و حقوقی بین بازرگانان و تجار ایرانی و اتریشی و ارائه خدمات پشتیبانی و برقراری خط ارتباطی بین دو کشور آغاز نمود.
در ابتدای مسیر تلاش کردیم تا افق آینده مجموعه خودمان را به سمت نگرشی نوین و مدرن سوق دهیم تا از این طریق بتوانیم یک ارتباط تجاری موفق را ایجاد و مدیریت کنیم.
در همین راستا اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش همهساله با حضور، مدیریت و یا برگزاری جلسات هماندیشی، جلسات B2B، ملاقاتها و نشستهای شبکهسازی، سمینارها، وبینارها، اعزام هیئتهای تجاری و سایر رویدادها به دنبال نیل به اهداف مذکور است.


ماموریت ما
افزایش رضایت و ارتقا سطح خدمات به اعضا و طرفهای ذینفع، افزایش سهم این مجموعه در آموزش، آگاهی و ارتباطات با کشور اتریش

خط مشی ما
خطمشی ما بر مبنای کرامت انسانی، اعتماد متقابل و کار گروهی و استوار بوده و به دنبال بهبود استانداردهای کاری مجموعه خود هستیم.

دیدگاه ما
در تلاشیم تا کیفیت خدمات مجموعه را بالاتر ببریم و خدمات متفاوتی را به اعضا و صاحبان شرکتها ارائه دهیم.
ارزش های اصلی ما
ما بهعنوان یک سازمان ایرانی
با نگرشی بینالمللی به دنبال
اجرای رویههای زیر هستیم:


کیفیت خدمات
ما در تلاشیم تا به عنوان اتاق مشترک برتر ایران، خدماتی با کیفیت و متمایز را به اعضا ارائه دهیم

برنامه ریزی و استراتژی
کلیه اهداف و برنامه های آتی ما تماما با برنامه ریزی هدفمند و منسجم انجام می پذیرند.


خدمات متمایز
ما در دبیرخانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در تلاشیم تا خدماتی متمایز و اختصاصی را به اعضا ارائه دهیم.

پرسنل متخصص
کلیه پرسنل اتاق از افراد متخصص و آموزش دیده هستند و رویه های تجارت با اتریش را به خوبی می دانند
دنبال فرصتی برای آغاز تجارت با اتریش هستید؟
اگر به دنبال آغاز فعالیت و یا گسترش فعالیتهای تجاری و اقتصادی خود با کشور اتریش هستید میتوانید از طریق فرم تماس با ما با دبیرخانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در ارتباط باشید. همکاران ما آماده پاسخگویی به پرسشها و طرح سؤالات احتمالی هستند.
خط مشی ما
خط مشی فکری و کاری مجموعه ما


اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش همواره در تلاش است تا از طریق ایجاد ارتباط دوسویه، با مشتریان خود در تعامل موثر و سازنده باشد.
تعامل سازنده با مشتری
خط مشی ما

از منظر ما برخورد مناسب و شایسته با مخاطبین، نقطه شروع توسعه خدمترسانی به اعضا است چرا که ما باور داریم که کلید آینده فعالیت ما به میزان ایجاد چنین تجربهای برای مشتریان بستگی دارد
احترام به اعضا
خط مشی ما